Resultaten NK sparring 2011

Zaterdag 15 januari zijn de Nationale Kampioenschappen Sparring gehouden. Met bijna 270 deelnemers was de opkomst goed in de topsporthal in Almere. Een aantal leden van de nationale selectie konden niet aantreden wegens blessures of voorbereiding voor kwalificatie voor het WK, maar de favorieten die er waren onder andere Ferry Greevink, Tommy Mollet en Joyce van Baaren – maakten de verwachtingen meer dan waar door de titel op te eisen.Voor het eerst is het NK sparring in Almere georganiseerd, een prachtige hal voor een dergelijke evenement. Ter promotie heeft het bestuur geen entreeprijs gerekend met een goed gevulde tribune als resultaat; ruim 700 toeschouwers hebben het NK bezocht.

Het Elektronisch pantser is ter beschikking gesteld door Daedo, sponsor van de TBN. Het elektronisch pantser is in het moderne wedstrijdtaekwondo niet meer weg te denken en wordt steeds vaker gebruikt bij wedstrijden.

NK sparring 2011 taekwondo – uitslagen

Permanente koppeling naar dit artikel: https://www.taekwondoverenigingalmere.nl/resultaten-nk-sparring-2011/

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.