Omroep Flevoland: Flevolandse talenten succesvol tijdens NK taekwondo

De talenten van Taekwondo vereniging Almere hebben goed gepresteerd tijdens het NK sparren in de Topsporthal in Almere. De 13-jarige Lelystdeling Jelle Plomp werd Nederlands kampioen in de gewichtsklasse tot 57 kg. In diezelfde klasse won Almeerder Mitchel van Kesteren de bronzen medaille.

De 16-jarige Almeerder Halit Dinc werd bij de junioren uitgeschakeld in de kwartfinales in de klasse tot 68 kg. Dinc veroverde bij de senioren echter verrassend de bronzen medaille in diezelfde gewichtsklasse.

Almeerder Rogier van Kesteren veroverde bij de senioren brons in de klasse boven de 87 kg. Almeerder Fawad Popal uit Almere moest afzeggen vanwege een hamstringblessure.

Bron: Omroep Flevoland

Permanente koppeling naar dit artikel: https://www.taekwondoverenigingalmere.nl/omroep-flevoland-flevolandse-talenten-succesvol-tijdens-nk-taekwondo/